hoe brand ik meer nummers op een schijfje?

Ik wil een Cd branden ( Via mediaplayer, iets anders heb/ wil ik niet).
Dus ik duw op "branden" en vervolgens "nu afspelen branden".
Maar vóór dat ik een schijfje er in duw zegt hij al dat op de eerste schijf 20 nummers gaan, en de andere nummers ( in dit geval 2) op een ander schijfje.
Nu heb ik een schijfje van 700 mb, daar passen dus meer dan 20 nummers op.
Hoe krijg ik al deze nummers op 1 schijfje?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Gebruik een dvd in plaats van een cd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij geeft het al aan Vóór er uberhaubt een schijfje ingaat.
Branden als mp3
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als iets niet kan, dan kan het niet.
Zoek eens op GV op brandprogramma.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het MP3's zijn en je de CD die je gaat branden in een MP3 afspelend apparaat gaat stoppen moet je even bij branden een dropdown menu aanklikken waar je gegevens cd kan kiezen. Nu passen alle nummers er hopelijk wel op.