hoe moet je een (misschien beveiligde) CD kopiëren?

Ik heb een cd die ik naar mijn computer wil kopiëren, maar het is een gekopiëerde CD van een beveiligde CD (snap je'm nog???) er was dus een beveiligde CD, die heeft een vriendin van mij gekopiëerd naar een lege CD, en die CD heb ik nu dus, en de liedjes die daar op staan wil ik dus naar mijn computer kopiëren. Maar dat lukt dus niet omdat hij beveiligd is, maar dan snap ik niet hoe mijn vriendin hem wel heeft kunnen kopiëren.. is er een vertrouwd programmatje die de cd onbeveiligd maakt??? (de cd moet zo snel mogelijk weer terug naar mijn vriendin en dan MOET hij het nog doen)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (1)

Je kan een CD rippen met Windows Media Player. Gooi de CD in je PC open WMP en doe bij Ripinstellingen instellen of je CD-kwaliteit wil (WAV) of MP3. Daarna rippen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Meeste brandprogramma's rippen ook gewoon de cd, kies wel altijd audio cd branden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar hij opent heb automaitisch met Itunes, en ik heb al op allerlei manieren geprobeerd om heb op media player te zetten maar dat lukt niet :( (op Windows XP, zou het nog uitmaken als je op Windows 7 zit???)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon itunes afsluiten en wmp openen, je kan ook rechtermuisklik openen met en dan wmp kiezen.