In SP3 (Service Pack 3 voor Windows bedoel je, neem ik aan) zitten alle updates die ook in SP2 zitten PLUS nog een heel aantal (veiligheids-)updates die na SP2 zijn uitgekomen.
rose
12 jaar geleden
Bepaalde software en diverse spellen werken niet onder Sp2. SP3 voor XP is te downloaden via Windows Update

Service Pack 3 bevat alle eerder gepubliceerde stabiliteits- en veiligheidsupdates voor Windows XP. Ook bevat het pakket een aantal nieuwe updates die met name de beveiliging en de netwerkmogelijkheden van Windows XP uitbreiden. Verder werd eind vorig jaar bekend dat een Release Candidate van SP3 Windows XP tot wel 10% sneller kon maken bij bepaalde taken. Internet Explorer 7 zit niet in het pakket, die dient u los te downloaden.

Service Pack 3 is de laatste grote update voor Windows XP. Gezien de impopulariteit van Windows Vista hopen veel mensen dat ze met SP3 voor XP nog een aantal jaren vooruit kunnen. De losse verkoop van Windows XP wordt trouwens in juni dit jaar stopgezet. Beveiligingsupdates voor XP blijven nog wel verschijnen tot 2014.
Uit deze vraag ga ik er vanuit,dat Uw systeem draait onder Windows XP. U heeft het n.l. al over SP2 + Sp3 ,welke voor Windows Vista + W7 nog niet uit is.

Groet:Zoekertje