Kan je een luisterboek (24 uur) op één enkele cd zetten en zoja met welke extensie? :O Want de luisterboeken uit de bieb staan ook op 1 cd :D

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Op 1 CD passen ca. 800 MB. Dat komt overeen met 74 minuten muziek/luisterboek. Een standaard MP3 (128 kb/s) heeft ongeveer 1 MB per minuut. Op een CD past dus ca 800 minuten aan MP3. Een dag/24 uur heeft 1440 minuten. Dat zijn of 2 CD's of een slechtere kwaliteit MP3 (64 kb/s).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar is het niet gewoon zo dat op een CD maximaal 76 minuten passen? Want wanneer ik dit probeer te branden geeft hij een foutmelding aan:O
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maak daarom van het luisterboek MP3 bestanden. Die komen dan als 'normale' data op de CD (en niet als audio CD, dan gaat er inderdaad maar 78 min. op).
De player moet natuurlijk wel MP3 kunnen afspelen, anders gaat het sowieso niet lukken.
Je hebt ook cd's als dual layer, die bevat 2x zoveel opslag geheugen als een normale dvd. Misschien helpt dit je wat ;)