Hoe download je apps als je ipod touch gejailbreakt is?

Niet via de app store en het is een 3e generatie

Toegevoegd na 1 uur:
Via installous stuurt hij me de hele tijd richting de app store

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

met Installous. Deze kan je activeren door een bepaalde site in Cydia in te typen. Als je op installous googled kom je er wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens opnieuw op te starten, normaal gesproken moet installous wel werken.
Zie het onderstaande filmpje over hoe je installous (speciale app-store) op je iPod kan krijgen met Cydia :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar Cydia, beheren, bronnen, doe dan wijzig en voeg toe( ik heb Cydia in het Nederlands waarschijnlijk is die van jou in het engels, maar dan moet je maar ff kijken). Type in http://Cydia.hackulo.us en download daarna in hackulo.us installous. Open installous zoek naar de app die je wil hebben (niet alle apps staan erop naar wel heel veel), en kies dan de site waarvan je hem wil downloaden (bv mediafire) wanneer installous klaar is met downloaden installeert hij hem als goed is automatisch, anders moet je ff kijken bij instellingen in installous. Daarna ga je terug naar je homescreen en daar staat je app. Succes