Hoe kan je alle nummers waar in je Itunes lijst een uitroepteken voor staat (die dus niet meer gevonden kunnen worden) in een keer verwijderen?

zodat je ze dus niet allemaal apart hoeft te verwijderen. niet al mn nummers moeten weg, alleen de nummers die dus 'niet meer gevonden' kunnen worden en waar een uitroepteken voorstaat.. die zijn verdeeld tussen mn wél goede nummers

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Ik heb de oplossing voor je gevonden, zojuist zelf getest en het werkt perfect.

- Maak een nieuwe afspeellijst (Bestand -> Nieuwe Afspeellijst)
- Noem deze afspeellijst 'Live Files'
- Ga naar Muziek en selecteer alles in de lijst met Ctrl + A
- Versleep alles naar de afspeellijst 'Live Files'
Als je nu in de afspeellijst Live Files gaat kijken, zie je dat alleen de bestanden zonder '!' zijn overgezet.

- Maak nu een slimme afspeellijst (Bestand -> Nieuwe slimme afspeellijst...)
- Ik heb een afbeelding toegevoegd hoe je de regels moet invullen. (Door op het plusje te drukken krijg je er een nieuwe regel bij).
- Druk op ok, en je hebt nu in de slimme afspeellijst alle kapotte nummers staan.
- Druk op ctrl + A, en daarna op Shift + Delete en alles is in 1 keer weg!

- Daarna kun je uiteraard de slimme afspeellijst en de afspeellijst 'Live Files' verwijderen :)

Toegevoegd na 49 seconden:
Ik hoop dat het zo duidelijk is, anders moet je maar een reactie geven en leg ik het duidelijker uit.
Plaatje bij antwoord
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In ieder geval goed uitgelegd, daarvoor al een +1. Benieuwd of het ook de oplossing is.
Kimath
12 jaar geleden
Bij mij werkte het, ik heb het zelf getest met een paar nummers toevoegen en vervolgens de map verplaatsen zodat ze een '!' kregen.

Andere antwoorden (1)

Dat gaat niet