Waar kan ik een Dell laptop in de winkel kopen?

Ik ben van plan om een laptop van Dell te kopen. Maar, helaas, vind ik bijna geen enkele winkel die Dell verkoopt. Gisteren las ik Dell ze graag alleen wil verkopen, maar even later zag ik dat Dynabyte wél Dell laptops verkoopt.

Zijn er nog meer winkels buiten Dynabyte waar ik een Dell laptop kan kopen?

Alvast hartelijk bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10.7K

Het beste antwoord

Zoek even bij tweakers.net als je daar specifiek op dell laptops zoekt zie je dat sommige modellen wel door 20 winkels verkocht worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waaw zo snel geantwoord na mijn antwoord en dat antwoord is trouwens perfect, specifieker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weer iets geleerd! +

Andere antwoorden (2)

Daar zijn speciaal winkels voor, computerwinkels waar je ook een muis(jeweetwel ik bedoel niet het dier 'muis') en toetsenbord kunt kopen etc...
ga naar http://www.pcwinkels.be/nl/find/shoplist en daar kun je dat opzoeken. Zoek dus Dell. ofzo, ik weet niet goed maar als je goed koop wilt soms staan er wel in de Aldi denk ik hihihi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel! +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
graag gedaan
Ook zou je hier nog kunnen kijken. Succes met je zoektocht!

Toegevoegd na 1 minuut:
Ook zou je hier nog kunnen kijken, onder het afhaal punt staan het aantal producten die je daar kunt kopen. Succes met de zoektocht!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Bedankt!