Soms als je je ergens inschrijft, krijg je bijvoorbeeld de keuze om de voorwaarden te accepteren en de keuze om de website jouw gegevens door te laten verkopen. Dit hebben bijvoorbeeld tijdschriften, die dan zeggen dat ze jouw naam/email etc. doorverkopen aan vooraf uitgezochte partners.

Ook staat er vaak al zelf in de voorwaarden dat dit mag. Je mag ervan uit gaan dat de bezoeker dit leest en als er in jouw voorwaarden staat dat je zijn of haar gegevens doorverkoopt, dan mag het.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar natuurlijk leest slechts 0,1% van de medemens die hele lijst. Bedankt voor je antwoord! :)

Andere antwoorden (1)

Dat mag niet ! Mits je bij de inschrijving dat hebt staan, en de deelnemer hier mee akkoord is gegaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Máár... websites als facebook en hyves doen dat wel. Hoe werkt dat dan? Staat het daar in de algemene voorwaarden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha vraag me af waarom er een duim omlaag is :P Ik zou zeggen lees zelf de AV en disclaimer van sites. Of is je dat teveel moeite? http://www.iusmentis.com/ staat ook veel op