Het is niet beschikbaar voor ipod
12 jaar geleden
Whatsapp is niet meer beschikbaar voor iPod, hier heeft Apple zelf voor gezorgd. Wat daarvoor de reden is weet ik niet precies
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat Whatsapp via een telefoonnummer gaat, en iPods hebben dat natuurlijk niet, als je je iPod jailbreaked kan je wel Whatsapp gebruiken. Gebruik volgende keer ook de zoekfunctie, vraag is gister ook al gesteld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is alleen voor mobieltjes.
( iphone, blackberry, htc, nokia)
Ik zocht het ook... Maar ik las dus op internet dat het helaas niet beschikbaar is voir de ipod -.-"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan alleen op de iPhone en ook op Blackberry's want daar voor heb je een 06 nummer voor nodig , je kan wel ping chat downloaden dat is ongeveer het zelfde maar dan zonder 06 nummer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt helemaal. Ping Chat is idd ongeveer hetzelfde, is alleen wel een stuk trager dan Whats App!