Hoe sla ik fonts (lettertypes ) op in mijn Windows ?

Hoe sla ik fonts (lettertypes ) op in mijn Windows ? ik zie nergens (FONTS ) staan bij mijn Programfiles ! wie weet raad ?? alvast bedankt groetjes opaaltje.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Je moet fonts opslaan in Windows/Fonts wil je ze werkend krijgen. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het goed is...rechtermuisklik en dan installeren dan slaat hij hem gelijk goed op en kun je hem gebruiken succes!