Als je twitter wilt maken is het dan leuk om te twitteren zonder mobiel internet?

Ik had gister twitter gemaakt om effe te kijken hoe het is enz maar volgens mij hebben de meeste mensen die twitter hebben mobiel internet en de mensen die dat niet hebben zitten dan heel weinig op twitter of is dit niet zo..?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is inderdaad het leukst als je het via mobiel internet doet. Twitteren is eigenlijk de lol dat je kan zeggen wat je aan het doen bent en waar.
Als je alleen thuis internet hebt zul je ongetwijfeld voornamelijk dingen twitteren zoals dat je aan het tv kijken bent, gaat douchen of met het huishouden bezig.
Voor een follower is dat niet echt interessant om te lezen. Het leukst is om op verschillende plaatsen aan de wereld kenbaar te maken waar je mee bezig bent en waar. ( terras met....., dierentuin ijsje eten, op het strand of hoog in de luchtballon.)

Je zou wel kunnen twitteren van huis uit dat je net iets hebt gedaan. Maar over het algemeen kost dat veel meer moeite dan even via je telefoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Net zoals dit effe via je Iphone is geplaatst ..:D

Andere antwoorden (5)

Dat is zeker zo, vooral als je op het werk niet beschikt over een computer met internet verbinding, Dan is het niet echt leuk..... Dus dan moet je toch aan de smartphone
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
twitter op mobil is veel leuker dan op de pc!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je vaak in de buurt van computers met internet bent, dan kan het gewoon hoor! En dan is het net zo leuk, alleen moet je misschien soms een berichtje even uitstellen. Met een telefoon twitteren is gewoon makkelijker omdat het altijd en overal kan (zo lang je maar een internetverbinding hebt)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk wel dat mensen twitter veel op hun computer lezen. Maar op het moment dat je berichtjes verstuurt is dat inderdaad nuttiger vanaf je telefoon, als je op een boeiende plek bent en daarover iets te melden heb. Hoewel er ook legio mensen zijn die reacties geven op het nieuws e.d., wat wel weer van huis kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op het werk zit ik zo'n dikke 8 uur per dag achter mijn pc, daar heb ik een twitterapplicatie Echofon draaien.
Bij updates verandert de kleur van het icoontje en weet ik dat één van de personen die ik volg iets getweet heeft.
Als ik zelf iets wil melden, dan tik ik het ook direct in die applicatie in.

Ik heb wel Twitter op mijn mobiel, maar eigenlijk gebruik ik dat maar zelden, bijna altijd is er bij mij wel een pc in de buurt.