Je kan bij Cydia winterboard en enable background and multitasking downloaden. Dan ga je naar winterboard en stel je background in. Je iPod revoir zich dan en dan zou je een achtergrond moeten hebben

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel reboot niet revoir, stomme auto-correctie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dan moet je Winterboard downloaden, op Youtube staan tal van filmpjes waarin dat word uitgelegd. :) In Cydia vind je speciale 'themes' met achtergronden, helaas kan je niet zelf een eigen foto als achtergrond van je apps in stand brengen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Winterboard kan je trouwens downloaden via Cydia. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Winterboard. Voor thema's: er staan er heel wat op youtube!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Winterboard is goed. Maar als je bedoelt dat het eerst niet kon maar dat je het wil zo als een ipod touch 32g of iPhone dan kun je gwn bosspaper downloaden uit cydia.