Je kan laten zien dat je het echt wilt, door geen verjaardag, kesrt en sinterklaas cadeau meer te willen, en je spaargeld als bijdrage in de pot te doen.

uiteraard ga je een baantje zoeken om zelf je bel en internet kosten te betalen.

Daarnaast moet je laten zien waarom je zo;n ding nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat je bijna niet meer op zijn computer hoeft ,want je kunt er mee mailen ?internetten !dat je wat spaargeld mee bet . Als je iets wilt moet je altijd de voordelen naar voren halen ,ook de voordelen Vd andere partij . Is het echt zo belangrijk vj ik weet niet hoe Oud je bent. Maar een iPhone doet het zelfde en belt ook nog !met abon vaak gratis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een goed rapport halen ( zo is het bij mij gelukt). Een stukje meebetalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeggen dat heel veel mensen een Ipod hebben.
En zeggen dat je hem op school nodig hebt bijvoorbeeld in een tussenuur dat je je dan verveelt en niks te doen hebt.
En dan graag muziek wil luisteren.
Dit hielp bij mij ook ik zei dat ik me verveelde en kreeg een Iphone en niet vergeten de aanhouder wint!