Is 45 euro per maand duur voor internet en onbeperkt bellen naar huisnmmrs in nederland?

Ik betaal nu 45 per maand voor internet(snelheid weet ik zo niet) en onbeperkt bellen naar huistelefoonnummers binnen nederland.. Ik weet dat dit duur is (@home geloof ik)maar waar kan ik nou t goedkoopste abonnement nemen voor internet, bellen, en als ik ook nog tv erbij wil?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

dat is pittig prijzig ja zit je toevallig bij kabel internet maar als je iets betaalbaarder swil kan je kijken bij provider online is adsl is altijd wel goedkoper dan kabel internet en bellen

Toegevoegd na 1 minuut:
ik betaal voor mij internet en bellen en digi tv 35 per maand zit bij online
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar heb jij onbeperkt bellen of alleen bellen in het weekend en na 19.00 uur of zo iets
ligt wel aan je snelheid, als je 10 mb hebt is het veel heb je 20 of meer is het een normale prijs.
En of je meerdere pc er op aan kan sluiten
Ik heb ook 45 of 48 euro geloof ik heb heb 20 mb en heb 5 pc er op aan gesloten en onbeperkt bellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de website van de volgende aanbieder,bent U het eerste jaar Euro 22,50 kwijt ,daarná Euro 34,95 . Dit is onder dezelfde condities qua bellen (Onbeperkt met starttarief van 0,05 ct ) en met een Internet snelheid van 20 Mb.Volgens de website is dit een (tijdelijke) aanbieding.

http://internet.telfort.nl/shop/samengesteld.html?_flowExecutionKey=_cBAB5A1C9-07A7-2944-8FCF-F768212442A2_k6BB72A1E-5C46-C3EC-62A9-2D475449E4D5

Ik weet van XMS ( fiber Internet aanbieder) dat er een pakket bestaat wat qua Internetten supersnel gaat en dezelfde condities qua (onbeperkt) bellen in NL van dezelfde prijs,welke U momenteel betaalt voor het genoemde pakket in deze vraag.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zelf zit bij UPC en ik heb 25 mb internet snelheid Digitale televisie met meer dan 60 zenders, kabeltelevisie en voordelig bellen. Het kost de eerste 3 maanden maar 35 euro en de maanden daarna 45 euro. De 35 euro is een aanbieding. Deze is dus tijdelijk