Kan iemand mij helpen met een probleem rond het kopen van een album via Itunes

Ik heb een tijdje geleden een muziekalbum gekocht via iTunes. Daarvoor heb ik toen mijn eigen iTunes account gebruikt. Ik heb gister op een andere iphone ditzelfde album gedownload op een andere iPhone die het zelfde iTunes account gebruikt. Ik kon het gratis downloaden omdat ik het al eerder gedownload heb. Ik kreeg net echter een mail dat dit album opnieuw gefactureerd wordt aan mij! Terwijl ik het al eerder gekocht heb. Weet iemand wellicht met wie ik contact op kan nemen om mijn geld terug te krijgen? Bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

beste keuze is altijd bij het bedrijf die het maakte zelf een telefoontje plegen, die kan alles namelijk achterhalen en weer terugdraaien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je akkoord gaat met een iTunes transactie (dus op downloaden hebt gedrukt) kan je niet meer terug. Zo zijn de voorwaarden van Apple.
ECHTER er kunnen dingen zoals jouw voorbeeld voorkomen, komt dit voor, druk dan op je ontvangen factuur op 'Een probleem melden' hier wordt je doorgestuurd naar iTunes, en kan je binnen iTunes wederom op 'Een probleem melden'. Hier krijg je weer een keuze menu, en in jouw geval kan je dan kieze voor de keuze: 'Ik heb dit nummer al'. Zet even in de opmerking dat je het perongeluk hebt gekocht (en evt. andere opmerkingen) en dan is het hopen dat Apple je matst, en je geld terug geeft!

Succes!