ik heb windows 7 als ik hem opniew installeer vervalt dan de garantie van mijn laptop?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De laptop is hardware, de installatie is software.

Antwoorden (4)

In de basis niet daar je altijd je systeem moet kunnen herstellen. Bij problemen kun je gewoon contact opnemen met MS in Amsterdam
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Microsoft doet geen uitspraken over garantiebepalingen van hardware van derden. De combinatie van hardware + Windows wordt door de fabrikant geleverd onder de noemer "OEM". Vragen hierover dienen dan ook altijd door de fabrikant van de computer te worden beantwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn er echt mensen die denken dat MS hier iets in te zeggen heeft :-) ? Tja eigenlijk kijk ik er ook niet eens zo heel gek van op.
nee natuurlijk niet
Als je zeg maar vista als originele software er op hebt en er nu windows 7 op zou zetten laat dan wel de fabriekspartitie met vista er op staan
brandt in elk geval de fabrieksbackup als je dat nog niet gedaan had !!!

De garantie geldt natuurlijk alleen als er hardwarematig kapot is
niet als blijkt dat er iets niet werkt onder windows 7

maar ik meen te begrijpen dat je gewoon windows 7 hebt en het gewoon wilt herinstalleren dat is een normale functie van de laptop
En valt gewoon onder de garantie van het totaal pakket
capthavoc
12 jaar geleden
OS wijzigingen zijn geen aantasting of wijziging aan hardware. Garantie kán niet vervallen.