wat is het grootste verschil (behalve nieuwere versie) tussen windows 2007 en windows 2011

Toegevoegd na 1 minuut:
mogelijk bestaat windows 2011 niet eens, heb er niet veel kaas van gegeten...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jawel.

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk bedoel je Microsoft Office 2007 (MO200z) en MO2010/11. De Microsoft Office 2010 is voor Windows en de Microsoft Office 2011 is voor Mac.
Een grote verbetering t.o.v. MO2007, is de layout. MO2010 ziet er veel rustiger uit; MO2007 ziet er veel geavanceerder uit, maar MO2010 kan juist meer; zo kan je foto's bewerken, op meerdere manieren plakken en betere ondersteuning voor video's in MO2010 PP (PowerPoint).

Toegevoegd na 1 minuut:
P.S. Die 'z' moet een '7' zijn...