als ik de site vtunnel gebruik kan ik niet inloggen op mijn youtube account en mijn abonnementen bekijken weet iemand een andere site?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Op 123video kunt U vrijwel hetzelfde doen als op Youtube.

http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=967106&rel=3

Het feit,dat mensen vermelden,dat zij niet meer kunnen inloggen op Youtube is een onderwerp,wat iets is van de laatste tijd. Er is het e.e.a. gewijzigd qua inloggen . De wachtwoorden komen niet meer overeen en U kunt het veranderen. Ik had namelijk een account voor Gmail en voor Youtube ,met beiden dezelfde inlognaam plus hetzelfde wachtwoord. Dit is veranderd. Even heel aandachtig lezen,zodat U gewoon weer na te zijn ingelogd op Youtube kunt komen.

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 18 uur:
Verder kunt U nog zoeken naar :
vimeo
Spike
Veoh
LiveVideo
blip.tv
yahoo! video
myspace.com
MyVideo
ClipFish
allemaal video-websites !