Hoe kan ik op de meest eenvoudige manier de e-mails in de Outlook 2007 cliënt van de ene computer (XP) naar de andere computer (Windows 7) overzetten?

In deze cliënt staat een flink aantal e-mails die ik heel graag naar de nieuwe computer wil overzetten als dit mogelijk is.

Het beste antwoord

De emails worden bewaard in een .ost bestand. Dit bestand kan je kopieren en op een andere computer gebruiken.

Je kan ook de mails exporteren naar een tijdelijk .pst bestand en dit weer importeren in een nieuw computer