Ik wil mijn HP 6730s graag op mijn tv aansluiten (Philips). Welke kabels heb ik nodig en is dit wel mogelijk?

Zo kan ik afleveringen en films op de tv bekijken.

Toegevoegd na 1 dag:
Ik heb gekeken, wij hebben een platte LCD. Het bevat onder andere: een aantal HDMI ingangen, USB, S-video en audio ingangen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Wat MrTomaat zei klopt. Op zowel de TV als op je laptop/computer heb je een VGA aansluiting nodig (dat blauwe stekkertje). Tevens kan het met een HDMI aansluiting (lijkt op USB, alleen dan iets groter). Maar HDMI is vaak alleen op de nieuwere TV's, laptops of desktop PC's aanwezig. Voor geluid heb je weer aparte stekkertjes nodig (rechterplaatje bij MrTomaat). Wanneer je dit hebt aangesloten, zit er op je toetsenbord meestal een knopje waar je kan selecteren op welk scherm je beeld moet worden weergeven. Meestal beide, enkel, of als uitbreiding. Geluidskabels zijn alleen nodug al wil je geluid uit je televisie laten komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik moet 't eerste toetsenbord nog zien met knoppen voor beeldschermkeuze. Dat geeft in elk geval aan dat lang niet elk toetsenbord ze heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik ook niet gezegd. Er staat ook "meestal". Maar buiten dit om, mocht je geen knopje ervoor hebben, kan je (in windows 7) naar het configuratiescherm gaan, daarna klik je op Beeldscherm, en daar staat in het linkermenu "Verbinding met een projector maken". Voila, klus geklaard.

Andere antwoorden (2)

Het merk van de TV is niet zo interresant wel het feit of deze een vga aansluiting heeft. Ik zou dan namelijk voor vga gaan (meestal blauwe connector).

Toegevoegd na 1 minuut:
Voor de audio moet je een jack naar jack of jack naar tulp kabeltje halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Errr een VGA-aansluiting op een tv komt niet veel voor. Het is veel interessanter als deze een DVI- of HDMI-aansluiting heeft. Deze aansluitingen geven een betere kwaliteit. De meeste computers hebben tegenwoordig ook wel een van deze 2 aansluitingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, neem ik terug, die laptop heeft alleen VGA.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De nieuwere televisie's hebben het meestal wel. De oudere TV's (die kasten) hebben het meestal niet.
ik heb geen research gedaan maar meestal lukt het met een HDMI aansluiting. Beeldscherm delen, klaar;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laptop heeft geen HDMI :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijne wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoelde te zeggen: De laptop van de vraagsteller heeft geen HDMI uitgang. Dat laptops HDMI kunnnen hebben weet ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah, zeg dat dan.. hahah
Zoals ik al zei, ik heb geen research gedaan op het type laptop;) Mijn excuses
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik was ook erg snel met reageren, mijn eigen reactie teruglezend kan je er van alles van maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even goede vrienden, ik hoop dat t de vraagsteller gelukt is:)