Hoe kan je je internetgeschiedenis verwijderen?

windows xp, is dit ook voor andere computers zichtbaar wat mijn internetgeschiedenis was? op het zelfde netwerk

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Bij internet explorer 8 zie je rechtsboven een aantal pull down menu's waaronder beveiliging. Daar vind je de knop browser geschiedenis verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ervan uitgaand dat je IE gebruik:

Alt,tools(2de menu van rechts), en dan als eerste verwijder browser historie. In principe kan niemand je browser historie zien. Misschien wel als je alles shared.

Toegevoegd na 10 minuten:
Als je de volgende keer weer gaat "browsen" kan je van te voren op "Inprivate browsing" drukken dan slaat IE niks op. Staat in hetzelfde menu als browsergeschiedenis verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij Mozilla staat bovenin de balk, naast 'bestand' en 'beeld', 'geschiedenis'. Als je hier op 'alle geschiedenis tonen' klikt, kan je daar je internetgeschiedenis wissen.
Bij Epihpany ga je naar 'bewerken', en dan naar 'voorkeuren'.
Hier vind je de subcategorie privacy en hier kan je ook wissen.
Met Internet Explorer is het geloof ik ongeveer hetzelfde als bij Mozilla.
Andere pc's kunnen jouw geschiedenis niet bekijken, ook al zit je op hetzelfde netwerk. (tenzij je een hacker bent :) )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
CCleaner schoont je systeem op m.b.t. onnodig opgeslagen data. Dit is een freeware programma