als ik een bestand download dan download hij niet sneller dan 43 kB/s. hoe kan dit?

dan staat er ook tussen haakjes bijv 500 seeds en voor de haakjes maar 2, wat hou dit in? en wat kan ik doen om hem sneller te laten gaan downloaden?

Toegevoegd na 11 minuten:
en de ene keer schiet hij weer omhoog naar 200-300 kB/s en dan gaat hij naar een minuutje weer heel laag -10 kB/s en dan weer naar 30kb/s

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit kan verschillende oorzaken hebben:
- de server zelf levert niet snel genoeg de data (bv omdat er meer mensen tegelijk daar downloaden).
- je PC download meerdere zaken tegelijk (bv. streaming webradio/film/video + skype + patches etc)
- je WLAN (?) verbinding is niet stabiel (omdat er meerdere mensen in de buurt hetzelfde kanaal gebruiken of de afstand naar de router wat groot is, de WLAN gewoon niet lekker draait, etc etc).

Herstart de router en/of probeer het eens via een LAN-kabel en niet via WLAN. Overigens zijn wisselende snelheiden eerder normaal dan uitzondering.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij instellingen > verbindingen en dan je snelheid en aantal verbindingen per download omhoog.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
werkt ook niet
Het kan verschillende oorzaken hebben. Het kan aan je eigen internet verbinding liggen, hoeveel van de seeds jij mee connect, je firewall, poorten die je moet openzetten zodat het sneller gaat. Ik heb het met de poorten bij mezelf geprobeerd alleen snapte ik er niks van dus kan ik het je jammer genoeg ook niet uitleggen.