Ik heb een domeinnaam en daarbijhorend email adres. Hoe krijg ik de agenda van het email adres in outlook, zodat ik die met de iphone ook kan zien?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

'de agenda van het emailadres' is nogal vaag. Een email adres heeft geen agenda. Het kan zijn dat de server een kalender functie heeft. Zoals bv bij microsoft exchange server. Echter, dit is afhankelijk van welk beheerspakket er gebruikt wordt. Zo draaien mijn domeinen vooral op servers welke squirrelmail gebruiken. Dat pakket biedt geen kalender functie. Je zal dus bij je provider na moeten vragen welke diensten ze aanbieden, en hoe je deze inlaadt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
E-mails gebruiken 2 soorten servers:
SMTP = Voor te verzenden.
POP3 = Voor te ontvangen.

Dus je moet de SMTP en POP3 server weten van je email provider, als je die weet kan je in outlook express de SMTP en POP3 instellen.