de bluetooth, backup manager en wifi van mijn laptop gaan vanzelf uit en aan, waar kan het probleem aan liggen?

Ik heb een acer laptop en heb problemen met de bluetooth, wifi en de back up manager die op een gegeven moment vanzelf aan en uit gaan (constant) Uiteindelijk kan ik niets met mn laptop en moet ik het uitzetten en minstens een kwartier niet aanzetten omdat het probleem zich dan gaat herhalen. Als eerst gaat d bluetooth aan en uit, vervolgens wifi en als laatste de back up. Ik hoop dat iemand een oplossing voor me heeft.. net wanneer ik zoveel verslagen moet schrijven overkomt me dit :(

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hallo :

Dit is de mogelijke oplossing voor Uw probleem. ( Mocht dit U bekend zijn ,dan kunt U nog onderin lezen op welke wijze alle verbinden op een snelle wijze kunnen worden hersteld )

De verbinding met mijn apparaat is langzaam of instabiel.

U kunt het volgende proberen:

Het apparaat en de computer bevinden zich mogelijk aan de grens van hun bereik of te dicht op elkaar. Plaats het apparaat dichter bij of verder weg van de computer. U vindt de juiste afstand bij de apparaatgegevens.

Het apparaat wordt mogelijk te intensief gebruikt of er zijn te veel verbindingen met het apparaat. Er kunnen bijvoorbeeld andere verbindingen tussen de Bluetooth-printer en apparaten zijn, waardoor deze verbinding niet tot stand kan worden gebracht. Wacht tot het apparaat minder intensief wordt gebruikt en probeer het opnieuw. U kunt ook het aantal verbindingen verminderen door de andere apparaten zo in te stellen, dat deze niet detecteerbaar zijn. Als u niet weet hoe u kunt instellen dat het apparaat niet detecteerbaar is, leest u de instructies bij het apparaat of raadpleegt u de website van de fabrikant.

Als het apparaat zich in de buurt bevindt van andere apparaten die werken met radiofrequenties (zoals magnetrons, draadloze telefoons, afstandsbedieningen voor elektronische apparaten of verlichting, of draadloze 802.11-netwerken), kunnen deze apparaten storingen veroorzaken. Plaats het apparaat dat niet werkt uit de buurt van de andere apparaten.

Mogelijk is de beveiliging voor het apparaat opnieuw ingesteld. Dit komt meestal voor bij toetsenborden en muizen. Dergelijke problemen kunnen ook optreden bij andere apparaten, waarna deze mogelijk opnieuw moeten worden geïnstalleerd. (bron:Internet)

Dan heb ik nog enkele andere opties:

Start >> Uitvoeren>> CMD (Enter)

sc start sharedAcces ( hiermee start U de services.msc voor alle verbindingen)

Desnoods nog :

sc start wscsv ( Hiermee start U services.msc Security Center)

Online is er tevens nog de mogelijkheid,om Uw produkt in te voeren en mogelijk via Acer e.e.a. op te lossen

https://customercare.acer-euro.com/customercare/Default.aspx?CID=BE

Groet:Zoekertje