hoe lang is een promotie code? ik moet namelijk er eentje aanmaken maar ik weet niet hoelang het moet zijn.

ik wil hulp!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat ligt eraan. Het ene bedrijf gebruikt een code van 4 cijfers, het andere bedrijf gebruikt weer een woord.

Meestal is het idee van zo'n promotie code dat je deze ergens hebt gehad en dan invult, niet dat je er zelf 1 aanmaakt. Je kunt het veld normaal gesproken ook gewoon leeg laten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een promotiecode krijg je meestal ergens bij, dus de slimste optie is dan: datgene kopen waar die code bij zit.