Ga naar Windows Update, klik op optionele updates en selecteer, download en installeer de taal die je wil.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh ja, dat was ik nog vergeten, dit werkt alleen bij ultimate.
Je moet van in het begin de CD kiezen in de taal die je wenst te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je Windows 7 eenmaal geinstalleerd hebt, kun je de taal niet meer wijzigen. Dit kan alleen tijdens de installatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat dacht ik ook (van de week nog een windows 7 geinstalleerd en kreeg echt die meldding).
vanwaar die min?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op een Mac kan ik em in alle talen zetten die ik wil ;)
Ik kan na het installeren nog wel me taal wijzigen moest alleen de taal Nederlands erbij downloaden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je ultimate hebt is dat geen probleem
maar het is wel mogelijk met vistalizator
deze werkt ook met window 7
zie de aanwijzingen site
en let op of je 32 bits of 65 bits hebt
capthavoc