Voor niets gaat de zon op, dus een site als deze is er niet.. Wat je wel "makkelijk" kunt doen is de foto in MS Word zetten en dit afdrukken op stevig papier. Dan heb je ook je eigen kaart.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.photo-card-maker.com/
Freeware, dus gratis software om foto kaarten te creëren! Je kunt ook gebruik maken van Foto Flexer Online. je kunt op deze site je foto's/afbeeldingen online bewerken. je kunt o.a effecten toevoegen, mooie rand om je foto toevoegen, kiezen uit een reeks stickers om je foto nog gezelliger te maken! Neem eens een kijkje zou ik zeggen ;)
http://fotoflexer.com/

Je kunt natuurlijk ook photoshop/PSP downloaden zodat je zelf een beetje je fantasie kunt gebruiken en met hand van tutorials aan de slag gaan;)

Veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn verschillende e-card sites die je de mogelijkheid bieden je eigen afbeelding te uploaden om deze te laten verzenden als e-card (gegarandeerd gratis).

Mocht je echte kaarten bedoelen: Bij zowel hallmark.nl als greetz.nl kun je echte kaarten maken op basis van een eigen afbeelding. Het zijn mooie, makkelijke sites, alleen gratis... daar kun je alleen maar van dromen.
(hoewel: bij hallmark krijg je per verzonden echte kaart een stempel en als je kaart vol is kun je die inwisselen voor één gratis kaart...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In photoshop maak ik zelf de kaarten en meer dingen. Maar dat is helaas niet gratis of je moet een illegale kopie hebben. Wat een goed alternatief is Gimp(zie bron) Ook bieden Windows Live en Google gratis programma's aan. Maar daar ben ik zelf niet zo bekend mee. Zie bronnen

Hierna kan je de foto's naar Greetz en Hallmark sturen zodat ze afgedrukt kunnen worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak in PIcasa, Windows live Photo gallery of word je eigen kaarten aan en upload ze naar elke blog die je wil
Frank