Heeft iemand ervaring met bestellen via www.mobielbereikbaar.nl? Als ik hier iets bestel, krijg ik het dan ook daadwerkelijk thuisgestuurd??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb zelf geen ervaring, maar kijk eens op de shopreviews van Tweakers, zie de bron hieronder. Daar wordt de site prima beoordeeld door behoorlijk wat mensen. Op basis hiervan zou ik er persoonlijk met een gerust hart bestellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt!!

Andere antwoorden (1)

Ik bestel heel vaak bij deze site. Bestellingen heb je met een paar dagen in huis en bij mij is alles altijd prima.
Ik vind het een goede webwinkel waar je met een gerust hart kunt iets kunt kopen.