Kan je met windows 7starter een afbeelding als achtergrond gebruiken?

Hoe moet je afbeelding als achtergrond doen bij Windows 7 starter als dat kan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Vanuit Windows 7 Starter zelf kan dat niet.
Dit komt omdat het een light versie is, en eigenlijk alleen op netbooks geïnstalleerd wordt.
Vandaar dat de makers van Starter enkele dingen er uit gelaten hebben waaronder het veranderen van de achtergrond.

Maar misschien dat je wat aan de volgende link hebt, daar staat, als ik goed gelezen heb, hoe je de achtergrond alsnog kan veranderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit antwoord is het juiste antwoord.
het genoemde programma(Oceanis Change Background Windows 7) heb ik zelf ook al bij een aantal mensen geinstalleerd om de achtergrond van windows 7 starter te veranderen.
het is bij dit programma ook mogelijk om de achtergrond elk uur, elke 10 minuuten of zelfs elke minuut te laten veranderen.

Andere antwoorden (1)

windows 7 starter heeft niet standaard de mogelijkheid om een wallpaper te kiezen, hiervoor moet je een programma downloaden die een andere versie van windows ( bv. 7 professional) namaakt.