Hoe doe je het wortelteken op je toetsenbord?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
26.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van scriblenauts neem ik aan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn avatar? Ja dat is van Scribblenauts. Maar ik heb het niet over het toetsenbord in Scribblenauts hoor, gewoon die van m'n computer :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een wortelteken voor in Word?

Het beste antwoord

Niet. Je kan het alleen opzoeken (√) of als je Windows hebt 'speciale tekens' tussen je programma's opzoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik weet niet waarom je het nodig heb maar sqrt(getal) kan je typen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor een nummerriek toetsenbord doe je het volgende: zorg ervoor dat num lock áán staat. Dan druk je je linker alt toets in en typ je de code 251 in en laat je de alt toets weer los.