Ik moet een email versturen in het engels maar dat kan ik niet . Is er een vertaling op de pc en hoe moet dit .

ik moet echt een soort bericht in het engels schrijven,en dan per mail sturen naar spanje .

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.7K

Het beste antwoord

Buiten het feit dat je naar Spanje beter in het spaans kan sturen dan in het engels, ja, er is bv google translate of bablefish. Beide sites maken er vrijwel leesbaar engels van. Als je correct engels wilt sturen, kan je het beste iemand vragen het te vertalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Als je naar Google gaat en dan staat daar vertaler en dan moet je alleen nog je taal kiezen dan kan je je hele mail schrijven en dan op vertalen drukken, dan heb je je hele mail!;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je bij een vertaler doet, zal hij grammaticaal niet kloppen en als het naar een Engelsman moet worden gestuurd, dan zal hij een vertaling nooit beleefd opvatten. Dat komt door de Nederlandse toon die er dan in zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Googlevertaler of in word(Microsoft programma)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hulp van anderen vragen of beter opletten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het gaat om woorden en niet om hele zinnen, zou je onderstaande link kunnen gebruiken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.vertalen.nu/zinnen

grammaticaal klopt het dan niet helemaal,maar wel redelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt een vertaal programma gebruiken maar deze letten niet goed op de grammatica dus ik weet het eigelijk gewoon niet handigste is om iemand te gebruiken de heel goed Engels kan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Let wel op met het gebruik van online vertalers, soms krijg je (ik) dingen die je helemaal niet bedoelt dus je kan beter iemand laten vertalen of een woordenboek pakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naast Google kun je ook babylon gebruiken.
Het is wel grof ofwel de gramatica is onder de maat.
Frank