Hoe kan ik mijn broer het beste overhalen om een iphone 4 te kopen i.p.v. De nieuwe htc?

Zijn abonnement loopt bijna af van z'n oude htc en hij verandert niet zo gemakkelijk, wie overtuigd hem?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom wil jij je broer overhalen? Omdat jij een iPhone leuker vind?
Is toch zijn eigen keus.

Antwoorden (10)

Laat hem de site van apple zien, de pagina van de iphone. Dat heeft mij overgehaald=D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeggen dat iPhone deze app heeft
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door te zeggen dat die ander us uitverkocht:D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle voordelen van de iPhone naast alle nadelen van HTC zetten!

Heb zo meerdere vrienden/vriendinnen omgekregen, maar ben dan ook een echte echte, lul zo je oren van je kop af erover :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heej kheb zelf een iphone dus die voordelen weet ik maar wat weet jij voorn nadelen van de nieuwe htc?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou 1 belangrijk voordeel en tevens nadeel tussen die twee is de sterke App Store met 450.000 (!) apps en de Android Market met 10 nuttige en een paar duizend nutteloze 'scheet' apps :p Ook kan hij jou en anderen gratis sms'en, bellen mms'en etcetera met de iPhone ;) En niks kan daar tegenop!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jep das waar kzalt em zeggen en zo niet ik weet je te vinden:p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha is goed :p
Laat hem in gebruik het verschil ervaren tussen een IPhone en HTC; verschil gemaakt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zege dat de iPhone 4Masterlijk is .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een htc?? Onder welke steen zit ie? Maar waarom overhalen zijn abbo. Zijn keuze. Toch..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha heb niks over dwingen gehad! Ma zou het gewoon leuk vinden als hij ook een iphone zou kopen! En hem op goede manier van gedachte veranderen en overtuigd kiest voor een iphone 4! Zo niet jmmr dn! Snap je dit?
Hem er 1 uitlenen voor een paar dagen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Betaal het voor hem. Dat zal hem zeker overtuigen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat hem vergelijken wat er in de AppStore (iPhone) aan applicaties aanwezig is. Laat die vergelijken met Market (Android).

Zie ook de voordelen van Jailbreak van iphone. Welke werelden openmaakt.