heb mijn pc van xp naar windows7 geinstalleerd maar nu krijg ik geen geluid meer uit de computer en boxjes

hij geeft aan dat er geen audioapperaat aanwezig is

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Kabeltje loshalen, pc opnieuw starten en kabeltje erin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga op zoek naar de juiste driver op de website van de fabrikant van je computer...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet de drivers van je geluiskaart installeren. Maar allereerst zou ik gewoon is via start gaan naar "Windows update" misschien dat Windows m zelf kan vinden. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb je wel een geluids-kaart??