Hoe kan ik me site het best maken

Beste mensen,

Ik heb een website. Het is een website over een bepaalde game (warrock), maar nu is het niet echt actief op deze website en iedereen komt af op de events die wij af en toe geven.

Nu wil ik graag weten; Wat is de beste manier om mijn website te promoten? En wat is er leuk om op een site te zetten om het forum actief te houden?

Met vriendelijke groet,

Rick

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De bovenstaande reacties zijn uiteraard ook goed, maar met acties sprak me wel aan.

Deel alle leden van de site mee dat het actief wil gaan worden en stuur alle leden een bericht met dat bijvoorbeeld het 300e, 600e en 1000e lid een prijs krijgen.

Deel ze ook mee dat er nogsteeds naar een "designer" gezocht word en maak zo veel reclame voor je site.

Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Daarmee bedoel ik: Deel ze het mee d.w.v. emails o.i.d.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Video op YouTube over jou Site, aan je vrienden vertellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Youtube is inderdaad een goede manier, omdat de video's van Youtube het best worden gevonden door zoekmachines als Google. Verder kun je ook social media als Hyves, Facebook en Twitter gebruiken om mensen naar je site te halen of mensen op de hoogte te houden. Begin een Facebook pagina en nodig al je bekenden uit!

Als je meer actie op je forum wilt, moet je zorgen dat er ook iets te doen is. Plaats elke week een stelling of een vraag waar mensen op kunnen reageren, of beging een thread over iets wat jij leuk vindt. Bijv. desktop achtergronden met bepaalde coole screenshots of zo iets.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg dat jouw link van je website word geplaatst bij Google
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stap 1: Maak een twitter & facebook account aan en richt deze in met de info die je wil verstrekken. Belangrijk is direct ook te verwijzen naar je site.

Stap 2: Zorg dat er iets te winnen valt. We zijn tenslotte nederlanders ;) Iets kleins zoals een sticker kan al voldoende zijn, echter zijn t-shirts altijd gewild.

Stap 3: Promoot op twitter dat als mensen je gaan 'volgen' op twitter en facebook je de prijs willekeurig zal verloten onder je volgers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg ervoor dat er geen spelfouten in staan, zoals bij de titel van je vraag ;)