computer crasht als deze een game laad of iets moet uitvoeren

sinds drie dagen geleden als ik het spel bf2 laad loopt de pc vast en maakt het geluid trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr door de boxen ik heb het spel al een paar x opnieuw geïnstalleerd hij doet dit ook als ik te snel achter elkaar iets aanklik op een website wat moet ik doen ik wil graag bf2 spelen en normaal kunnen computeren zonder dat hij steeds crasht

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik ben weliswaar geen "capthavoc" maar systeemherstel doe je als volgt:
1 start aanklikken
2 Burea-accessoires aanklikken
3 Systeemwerkset aanklikken
4 Systeemherstel aanklikken
en nu een datum kiezen van voor dat de problemen op traden.......

Ik zou het gehele systeem grondig cleanen en ook het register eens goed onder handen nemen, ik heb zo'n idee dat de hele zaak behoorlijk vervuild is. Heb je (net als mijn kleinzoon) soms meerdere keren allerlei spellen geinstalleerd en er dan weer afgehaald en weer een andere enz. enz. zo ja, dan loopt gegarandeerd de zaak na verloop van tijd gruwelijk vast en moet er goed worden schoongemaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank u wel

Andere antwoorden (3)

OF je HD is bezig stuk te gaan.
Of je PC word te warm en dan crasht het ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer eens een systeemherstel tot de dag voordat het probleem onstond ?
capthavoc
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe moet dat als ik vragen mag??
Ik ken het spel niet. Maar het is algemeen bekend dat spelletjes steeds meer eisen van het geheugen en de grafische kaart.
Staat er niet bij het spel aan welke voorwaarden de computer moet voldoen?
Vooral de video-grafische kaart moet voldoende zijn.
Frank