Kan ik whatsapp uitschakelen op me Nokia E72

Ik heb een Nokia E72 en heb er whatsapp opstaan, Maar nu staat constant mijn internet aan en mijn batterij gaat dus super snel leeg. Maar kan ik ook zorgen dat mijn internet net de heletijd aanblijft?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als het goed is kun je bij Instelling-Connectiviteit-Verbindingsbeheer alles uit zetten.
Je kunt ook bij je instellingen aangeven dat je telefoon het eerst vraagt voor ie verbinding maakt.