hoe kan het dat mijn wuismieltje het volume regelt?

dit is mij al meerdere keren overkomen en zeer vervelend. wanneer ik scroll gaat het volume harder en zachter terwijl het menu van volume niet aanstaat.

kan nu bijvoorbeeld ook niet scrollen op een webpagina wat zeer frustrerend is..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

die instelling kun je aan\uit schakelen onder het luidsprekertje onderaan rechts in je scherm. Wat een wuismieltje wel allemaal niet kan.. :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
l.o.l.

Andere antwoorden (1)

Sommige applicaties zorgen ervoor dat de scroll functie van je muis het volume regelt. Ik vind het meestal prima.

Als je vertelt welke applicatie het betreft, kunnen we misschien kijken hoe we het kunnen voorkomen.

komt het voor in Internet Explorer wanneer je een trailer bekijkt ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien dat je windows key vast blijft in bepaalde spelletjes ? In de settings (zie ULR) kan je de WIN+WheelMouseUp/Down verwijderen. Misschien helpt dat ? http://www.addictivetips.com/windows-tips/on-screen-volume-control-indicator-for-windows/