crtl klik dan kom je in het submenu van je muis
indien je dus op het plaatje staat zal je de mogelijkheid krijgen om het plaatje op te slaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies hetzelfde als op een pc. Bedoel je vanaf internet? Dan is het: rechtermuisknop: afbeelding opslaan als...
En dan browse je naar het mapje toe waar je de afbeelding op wil slaan. Als je niks kiest, komt hij op je bureaublad of in het laatst gekozen mapje terecht.
En mocht je onverhoopt geen rechtermuisknop hebben, houd dan de ctrl-toets ingedrukt terwijl je op de afbeelding klikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een plaatje bedoelt dat je op internet hebt gevonden kan je gewoon op de rechtermuisknop klikken (of CTRL + klik) en de keuze "afbeelding opslaan" selecteren. Elke browser (Safari, Firefox, Chrome) heeft zo'n functie.