Herkent je PC in ieder geval wel de samsung? Staan de foto's op je geheugenkaart (datgene wat overdraagbaar is naar de pc, want bestanden gewoon op je telefoonz elf kan hij niet lezen)? Heb je gekozen voor ‘massa-opslag’ voor overdracht (Instellingen -> Telefoon -> Pc-verbindingen -> Massa-opslag)?

Normaal zou het hiermee moeten lukken; kijk even na ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan ook van de samsungsite gratis software downloaden
13 jaar geleden
Download firmware van de officiele site, of gebruik de verkenner om het vanaf daar te proberen. helaas ziet je pc dan vaak veel bestanden niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga in jouw computer naar verkenner.
Sluit de camera aan via de usb poort.
Zet de camera aan
Je ziet aan de linker (mappen) kant een nieuwe map verschijnen. Soms staat daar de naam van je camera, soms verwisselbare schijf. Verkenner geeft in elk geval de eerst volgende letter uit het alphabet.
Klik daar op de map, meestal staat er dan een submap met de naam dcim, open deze. Meestal zit hierachter nog één of meerdere mappen. KLik op één van deze mappen aan de linkerkant en je ziet de foto's aan de rechterkant verschijnen die op het geheugenkaartje van je fototoestel staan. Deze moet je dan met kopieren en plakken verplaatsen naar de map die je hiervoor hebt gemaakt.
Groet,
Frank