mijn ipod touch geeft aan dat er "geen verbinding mogelijk met netwerk" hoe kan ik dit verhelpen?

kunnen jullie het uitleggen in makkelijke woorden want ik heb echt geen verstand van computers en verbindingen enzo.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Voor de meeste draadloze wi-fi netwerken, die men thuis heeft moet je aan de volgende eisen voldoen:
* Het access point (de zender met de antennes) moet ingesteld staan dat andere apparaten zich kunnen aanmelden (controleer je access point, of probeer eerst een sof iemand anders met een Ipod of Laptop zich kan aanmelden op je draadloze netwerk).
* In de meeste gevallen is er aan de zijde van de zender een wachtwoord ingesteld (een zogenaamde WEP of WPA sleutel), welke je ook moet ingeven op je iPod.

* Als je er niet uitkomt, geef dan volgende nog even door:
- is het alleen bij 1 netwerk (thuis?)
- welke merk/type access point (router) gebruik je (en kan iemand de instellingen daravan controleren)?

Kijk anders voor meer details bij onderstaande bron.