Hoe kan ik 'ouderwets' webcammen met de nieuwe Windows Live (Messenger)

Ik wil geen videogesprek opnemen of met iemand praten maar gewoon ouderwets elkaar zien en met elkaar chatten.....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

op dezelfde manier als met de oude messenger

Toegevoegd na 1 minuut:
klik op het pijltje bij audiogesprek in een gespreksvenster en dan staat er ook video bij.

Toegevoegd na 3 minuten:
of druk in het gespreksvenster op ALT dan komt bovenin o.a. ACTIES te staan. Klik op Video en de rest gaat vanzelf :p