Ik zoek een chat site waar ik kan chatten met mensen van mijn leeftijd, heeft iemand een site die ik kan gebruiken?

Ik ben 12 jaar en zou graag willen chatten met andere mensen van mijn leeftijd, ook al ken ik die niet.
Habbo ken ik al dus die hoef je niet als tip te geven.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mag het ook een amerikaanse chat zijn??

Antwoorden (3)

Ik weet niet als je je eigen te oud voelt maar dit lijkt me een geschikte site.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer hier eens iets van: http://chat.voorkinderen.eu/

Wees wel voorzichtig, want er zijn soms volwassen mannen die zich voordoen alsof ze ook kind zijn en proberen aan te pappen met kinderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet niet of je een jongen of meisje bent maar voor een meisje kun je kjken op deze site. al jongen kan dat natuurlijk ook maar ik denk dat deze site dan niet zo leuk is.