ik heb een internet probleem, iemand hulp?

Ik heb een ps3 en heb die aangesloten op mijn router dmv. Een internet kabel. Heb gewoon internet van adsl en heeft altijd goed gewerkt, nu heb ik sinds kort dat mijn internet elke keer 5 seconden weg valt, en dan is het spel wat ik op dat moment speel, vast gelopen, of hij loopt vast.
Dan krijg ik een melding dat ik afgemeld word.

De laatste tijd komt dit ook voor op mijn laptop. Deze is draadloos verbonden met de router.

Dus nu is mijn vraag:
Weet iemand iets waardoor ik dit probleem kan verhelpen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als het op meerdere apparaten gebeurt dan ligt het waarschijnlijk aan je router/modem.
Haal er eens een paar minuten de stroom vanaf, als het probleem daarna blijft, dan zou ik een nieuwe router kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het kan zijn dat je router stuk ik.. dit kun je testen door even de internetkabel vanuit je modem naar de router te proberen.. als deze fout dan niet komt ligt het aan je router. zo niet zou ik even bellen met de provider! s6