Ik ben op zoek naar een computervideo cursus voor een absolute beginner

In het Engels graag. Het is voor iemand die nog nooit met een computer heeft gewerkt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Dan wordt het moeilijk lijkt me voor hem om die aan de praat te krijgen.
je kan wellicht seniorennet proberen maar dat is niet in het engels.
Is er niet ergens een cursus in een wijkcentrum lijkt me veel gezelliger ? meestal redden die mensen het best met engels

begin eerst maar eens te kijken of hij met de muis kan omgaan laat hem een spelletje patience doen.want dat is vaak het eerste struikelblok.

en zoek samen met hem wat dingen op het internet die hem interesseren dat is de beste manier om iemand te motiveren.

succes
capthavoc
13 jaar geleden
Naar youtube sturen xD Youtube weet alles ;O
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op deze site (engels) kunt u dat allemaal bekijken op video.
http://www.videojug.com/search?keywords=pc
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien zou je hem of haar dan eigenlijk gewoon naar een seniorencursus moeten sturen. Dat zijn doorgaans mensen die nog nooit een muis in de hand hebben gehad, en het echt van de grond af aan gaan leren. En ook in een niet te hoog tempo.