Waar koop jij de beste goedkoopste usb sticks 4/8 gb

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom niet gelijk een 16 G?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ook goed

Het beste antwoord

Het gaat er niet om waar je het koopt, het gaat erom wat je koopt.

uit onderzoek van hardware.info is dit de beste 8GB usb stick op voorraad.

http://www.hardware.info/nl-NL/productdb/bGZkZ5iTmJXKZsg/viewproduct/DaneElec_DualMate_8GB_DAZP08MCRER/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

www.alternate.nl

vooral als je meerdere bestellingen wil doen, je kunt eventueel ook aan je vrienden vragen of zij nog wat nodig hebben. Dan kan je de verzendkosten verdelen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij dealextreme.com: géén verzendkosten!
;)
http://www.kieskeurig.nl/usb-stick/zoeken?advanced=0&min=20&max=35&pcode=usbstick&qcode=usbstick&grade=0
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dealextreme.com

Toegevoegd op 03-06-2009 16:45:58
@jeroendb:
Hmmm... vreemd. Via
http://www.hardware.info/nl-NL/productdb/bGVkZpg/viewgroupproductadvisor/#result
zie ik heel andere sticks als advies:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, als je de goedkoopste wilt...
Hm die dingen kosten tegenwoordig zo weinig, en volgens mij zit er niet zo heel veel kwaliteitsverschil in.. Ik hop gewoon ff de mediamarkt binnen.. Ik kan er wel meer tijd en moeite aan besteden, maar das de 10 euro van dat stickje nie waard..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kun je uitleggen wat de belangrijkste verschillen zijn?
Opus Supplies ... hebben ook goedkope schijfjes etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goedkoop betekent vaak ook een trage USB-stick. Maar kijk eens op www.memoryshop.nl , geen verzendkosten.