Bij Spotify staat 'n tijd bij mij is het nu 19hr en 3 minuten. Wat betekent dat? Mag ik er nog maar zolang op?

Ik begrijp het niet

Toegevoegd na 3 minuten:
En wat gebeurt er als die tijd is afgelopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is inderdaad hoelang jij Spotify nog kan gebruiken.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je erop klikt, staat er ook: "Time left: ..."
En daaronder een knop "Upgrade or learn more...".

Als die tijd voorbij is, zal je dus weer moeten wachten tot je weer nieuwe tijd hebt om muziek te kunnen luisteren.

Toegevoegd na 4 minuten:
Als die tijd voorbij is, krijg je deze melding: "Streaming limit reached". Je moet tot volgende week wachten om nieuwe uren te krijgen, of upgraden naar Spotify Unlimited of Spotify Premium.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat gebeurt er daarna?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat valt dus nog mee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal goed :D

Andere antwoorden (1)

Kale versie heeft er maand 20 uur vrij gebruik. Wil je meer dan moet je bij betalen.