HELP mijn AVG wilt niet verwijderen

in mijn configuratiescherm bij programmas staat hij er nog tussen maar hij kan hem niet verwijderen. bij zoeken vindt de pc echter niets van AVG terug. ook geeft hij om de zoveel minuten een melding dat ik mijn pc opnieuw moet starten, dit heb ik nou al 100 x gedaan maar hy blyft vragen of ik mn pc opnieuw wil starten. wat nu?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Een remover tool downloaden!
Ik had hetzelfde probleem!
Zoek je systeem in de onderstaande link en download de file, en die zorgt ervoor dat die echt verwijderd :)

Toegevoegd na 1 minuut:
Met systeem bedoel ik dat je uit de 2 bovenste moet kiezen, dus ik doel op het aantal bits systeem, als je 32 hebt download je de 32 en met 64... je snapt wat ik bedoel denk ik :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

als je niet nieuwe software wilt downloaden moet je de installatieprocedure van AVG opnieuw uitvoeren. Hierdoor wordt de core-software als het ware gereset, waardoor je het programma daarna wel kunt verwijderen.