mijn hotmail geeft een foutmelding op mijn blackberry, hoe kan ik dit oplossen?

Na een keer uitgelogd te zijn geweest krijg ik nu steeds " er is een fout opgetreden" na inloggen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Eerst kijken of je instellingen nog steeds goed zijn! Staat onder emailaccounts, staat deze nog steeds goed ingesteld zou je hem opnieuw in kunnen stellen!

Werkt je email vervolgens nog steeds niet? Accu eruit trekken als je toestel aanstaat (harde re-boot of battery pull) en opnieuw aanzetten!

Werkt het nog steeds niet?

Ga naar instelllingen--> (mobiel) netwerk druk op de bb toets en vooer een diagnostische test uit!!!

Mocht dit allemaal niet helpen ligt het waarschijnlijk niet aan je telefoon maar aan de instellingen van je hotmail account, weet je zeker dat je die niet verandert hebt....

Dan weet ik het ook niet! Even op Crackberry.com vragen of bij de telefoonwinkel binnen stappen.

Succes!