Hoe krijg ik enkel de basislettertypes terug in windows 7?

Ik had in een verveelde bui een jaar terug heel veel lettertypes geinstalleerd, nu blijkt dat het er veel te veel zijn. En ik gebruik enkel de basislettertypes van windows zelf. Hoe krijg ik dus alle lettertypes weer weg die ik gedownload heb zonder ze allemaal apart te moeten selecteren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik weet wel dat je ze allemaal kunt verwijderen door naar je configuratie scherm te gaan, daar op Vormgeving en persoonlijke instellingen te klikken (de titel) daar weer op Lettertypen te klikken en dan alle lettertypes selecteren (ctrl+a) en vervolgens op de knop verwijderen te klikken. Het nadeel is dat je dan ook echt alles kwijt bent. Misschien dat je vervolgens weer de standaard lettertypes ergens kunt downloaden. Als je alles verwijdert, hou er dan wel in ieder geval 1 over...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

hier vind je alles over intalleren van Windows 7 fonts,de precieze handleiding en,wanneer je naar beneden scrollt,ook hoe je de (oude) kunt deleten.

Toegevoegd na 31 seconden:
correctie : intalleren=installeren