Hoe upgrade ik mn pc voor weinig geld?

Helaas is mijn laptop er een tijdje geleden mee gestopt en was niet meer voor een normaal bedrag te maken (gevallen). Dus terug naar mijn desktop, is ook geen bijster slechte machine hoor, maar absoluut niet wat mijn laptop was. Ik ben heel vaak op second life te vinden en ik merk dat ik met deze computer niet goed de grafische instellingen kan gebruiken zoals ik ze had (hoog). Het crashed niet maar het gaat allemaal hakkelender en ik heb het gevoel mn pijltje hader in te moeten drukken om vooruit te komen (is niet zo maar dat idee krijg je)..

Nu weet ik absoluut niets van grafische kaarten, geheugen en wat ik moet hebben om mn pc te verbeteren en dit probleem op te lossen. Het liefst voor zo min mogelijk geld aangezien de crisis ook hier nog steeds voortkabbelt...

ik heb nu: AMD athlon 64 x2, core processor 5200+, NVIDIA
GeForce 7300 SE

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het volgende is niet ontzettend duur en zou moeten werken voor 2nd Life.
Ik ga er voor het gemak even van uit dat je windows 7 draait.

NVIDIA GeForce 6200AX +- 50 euro
Breidt je intern geheugen uit naar 4gb

Die dual core processor is prima. Als je een nieuwe wil kopen kan je beter een totaal nieuwe pc gaan halen. Dat is wel een stuk duurder maar op die manier kan je weer een aantal jaar vooruit.
Ik heb mijn pc bijvoorbeeld 3 jaar geleden gekocht voor 900 euro (excl. toebehoren) en die is nog prima.

Als je meer vragen hebt kan je die altijd naar mijn inbox sturen :)